Jump to content
British Speedway Forum
Sign in to follow this  
racers and royals

Wroclaw GP`s 1 and 2 Friday and Saturday 28th and 29th August

Recommended Posts

Fingers crossed for Woffy or Magic. Meaning Zmarzlik will Probably win it as those two get in each other’s way allowing Zmarzlik to cut back. At least he won’t get gate 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Lioness said:

The way we played last season there was more chance of that than a football thread! lol

Hey, don't get too carried away; my Scottish team is Brechin City! Seriously... :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow..

What a sport this is/can be...

Truly awesome.. 

PS Why choose White? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, ProudtobeaBrummie said:

What is her name ?

Kiri bloore 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Steve Shovlar said:

BT need to junk the studio. Utterly boring niceties. I like Scott but just think the two of them spend their time blowing smoke up each other’s arses.

 

Agree. I remember the early days on sky sports when we had Briggo, Wiggy, PC and Tatum in the studio with Keith Huewen. Proper discussion then.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, waiheke1 said:

Yeah, you are right, crap racing...

 

 

Glad you agree and as you see the juries out ain't 

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have a feeling that gate 3 was the best one.

But then the Polish track curators knew Zmarzlik and Janowski were on the inside gates, so they must have doctored the track.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, waiheke1 said:

Baffling. As was Puk selecting it for the other semi

On such choices can world titles be lost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, ProudtobeaBrummie said:

well that was a rubbish semi wasnt it  ? hahaha . 

It is what it is...

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, KeirStarmerFan said:

Why did Artem Laguta take gate 3?
 

 

Did he not consult you!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, KeirStarmerFan said:

I have a feeling that gate 3 was the best one.

But then the Polish track curators knew Zmarzlik and Janowski were on the inside gates, so they must have doctored the track.

That will be it..

Gate three was by far and away the worst all night with hardly any winners..

But NKI and Artem knew it would come good in the semis.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, chunky said:

But I heard he was a boring, one-trick pony???

No, that's Laguta :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, chunky said:

Hey, don't get too carried away; my Scottish team is Brechin City! Seriously... :blush:

Hey everybody loves the hedge!  Its actually a tidy wee ground, enjoy my visits there

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, mikebv said:

That will be it..

Gate three was by far and away the worst all night with hardly any winners..

But NKI and Artem knew it would come good in the semis.. :D

Haha . Seriously though i am intrigued to hear their reason for choosing it tbh .Bizarre to say the least on face value.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If Laguta misses out on the World Title by a couple of points then his decision to pick Gate 3 tonight based on what he did last night will end up haunting him for some time. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy